Returnare
CONDIȚIILE RETURNĂRII PRODUSULUI DE CALITATE ADECVATĂ
Returnarea produsului de calitate adecvată se efectuează în termen de 14 zile calendaristice de la primire. Returnarea produsului este posibilă dacă:
- se păstrează aspectul său comercial (ambalajul, sigiliile, etichetele)
- proprietățile sale de consum
- documentul care confirmă faptul și condițiile de cumpărare a produsului respectiv (chitanța fiscală/casiera sau un print din contul personal al sistemului de plată corespunzător cu detalierea plății)
La returnarea produsului de calitate adecvată, vom returna valoarea acestuia nu mai târziu de 10 zile de la primirea produsului și a cererii dumneavoastră scrise; cu toate acestea, în perioada specificată, avem dreptul de a efectua o expertiză a produsului pentru a determina calitatea și păstrarea proprietăților sale de consum. Termenele de creditare a fondurilor în contul beneficiarului depind de reglementările interne ale băncii beneficiare. Plata livrării produsului către vânzător se face pe cheltuiala cumpărătorului.
Procedura de returnare a produsului:
- 1. Completați cererea de returnare. Puteți imprima formularul și completa-l manual sau utilizați serviciul online de returnare a produselor.
- 2. Atașați o copie a pașaportului, chitanța/printul din contul personal al sistemului de plată corespunzător cu detalierea plății.
RETURNAREA PRODUSULUI DE CALITATE NEADECVATĂ
Produsul de calitate neadecvată este considerat un produs care este defect și nu poate asigura îndeplinirea funcțiilor sale. Diferențele în designul sau aspectul elementelor față de cele indicate în descrierea de pe site nu reprezintă un defect sau o nefuncționalitate a produsului.
Procedura de returnare a produsului:
- 1. Completați cererea de returnare. Puteți imprima formularul și completa-l manual sau utilizați serviciul online de returnare a produselor.
- 2. În cerere, vă rugăm să specificați detaliat ce defect conține produsul pe care îl returnați.
- 3. Ambalați produsul pentru returnare în cutia originală, atașați printul din contul personal al sistemului de plată corespunzător cu detalierea plății, cererea completată, copia documentului de identificare.
- 4. Produsul trebuie predat în completitudine, cu toate accesoriile și accesoriile complete, în aceeași stare în care a fost efectuată livrarea.